menu

Monday, January 7, 2013

ဆိုဒ္ကိုလာၾကည္႔သူအားလံုးကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

ဒီတစ္ပတ္အတြင္း ကၽြန္ေတာ္ပို႔စ္အသစ္မ်ားမတင္ျဖစ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ ကိုယ္ေရးကိုယ္တာကိစၥၥ`အ၀၀ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ဘေလာ့ေလးကို ဂရုစိုက္ခ်ိန္နည္းခဲ့ပါတယ္။ လက္ရွိမွာ ကၽြန္ေတာ့္ ဘေလာ့ေလးကို ၀င္ေရာက္ၾကည္႔ရႈအားေပးတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြအားလံုးကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တတ္ႏိုင္တဲ့ဘက္က တင္ေပးတဲ့ ပို႔စ္နဲ႔ သူငယ္ခ်င္းတို႔ ရဲ႕ လို္အပ္ခ်က္နဲ႔ကိုက္ညီသြားတယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ ၀မ္းသာေက်နပ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္အခ်ိန္တခ်ိဳ႕ကို ေပးၿပီး လုပ္ရထားရတဲ့ ပို႔စ္ေလးေတြမွာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ ပီတိေတြပဲက်န္ခဲ့ပါတယ္။ ေလာေလာဆယ္ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ စိတ္ခ်မ္းသာသလို အဆင္မေျပျဖစ္ေနတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ စိတ္ခ်မ္းသာသြားတာကိုေက်နပ္ပါတယ္။ေနာက္လည္း ကၽြန္ေတာ္တတ္ႏိုင္သေလာက္ ၾကိဳးစားပါဦးမယ္။
ကၽြန္ေတာ့္လိုအပ္ခ်က္ေတြကိုလည္း ေ၀ဖန္အၾကံျပဳလို႔ရပါတယ္။


အားလံုးအဆင္ေျပၾကပါေစ။
ကၽြန္ေတာ္ပီတိတစ္ခုပဲရပါတယ္။
ျမန္ေအာင္သားၿဖိဳးၾကီး

No comments: