menu

Thursday, March 14, 2013

လင့္အပ်က္မ်ားအတြက္ ေတာင္းပန္အပ္ပါသည္ခင္ဗ်ား

ကၽြန္ေတာ့္ mediafire အေကာင့္ အဖ်က္ခံလိုက္ရတဲ့အတြက္ ပထမကၽြန္ေတာ္တင္ထားတဲ့ link ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ပါသြားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း အဆင္ေျပႏိုင္ေအာင္ၾကိဳးစားၿပီး ရသေလာက္ေတာ့ ျပန္တင္ေပးထားပါတယ္။ အားလံုးလည္းကူညီၿပီး ကၽြန္ေတာ္လိုအပ္တာမွန္သမွ် ေျပာေပးၾကပါ။ ဒီရက္ပိုင္း ခရီးထြက္ေနရေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ဘေလာ့ ေလးကိုလည္း သိပ္ၿပီး မျပဳျပင္ႏိုင္ဘူးျဖစ္ေနပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ၾကိဳးစားပါဦးမယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဒီဘေလာ့ ကို တင္ထားတာ ကၽြန္ေတာ္ၾကံဳရသမွ် အခက္အခဲေတြ ေျပလည္သြားတဲ့အခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း လြယ္ကူစြာ ရွာေဖြေျဖရွင္းႏိုင္ေအာင္ရည္ရြယ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဘာမွမရပါဘူး။ သူငယ္ခ်င္း တို႔ေပးထားခဲ့တဲ့ commentေလးေတြရယ္ pageviews ေလးေတြရယ္ကေနာက္ထပ္ ပို႔စ္ေတြကို အသက္ဆက္ႏိုင္မယ့္ အားေဆးေလးေတြပါ။ အခုလို cbox နဲ႔ comment ေတြမွာ အၾကံေပးသြားတဲ့အားလံုးကို ရင္ထဲက တကယ္ပဲ လႈိက္လႈိက္လွဲလွဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။


အားလံုးပဲအဆင္ေျပၾကပါေစခင္ဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္ပီတိတစ္ခုပဲရပါတယ္။
ျမန္ေအာင္သားၿဖိဳးၾကီး

1 comment:

Nyanlin said...

အကိုျမန္ေအာင္သားေရ၊ တစ္ခုေလာက္ကူညီပါဦး၊ viewsonic (viewpad 10 pro) ကို root လုပ္လို႔ရတဲ့ နည္းလမ္းေလးသိပါလားအကို၊ က်ေတာ္က ျမန္မာေဖာင့္မျမင္ရလို႔ပါ၊